3 de febrer del 2013

Flam de Formatge amb Stevia

Avui una recepta senzilla, senzilla però boníssima!!! Aquest flam de formatge me l'han ensenyat la Judit i la Teresa; ja em van dir que era molt fàcil i molt bo i tenien raó... realment és genial!
A veure si me n'ensenyeu més de postres, que jo se que en sabeu molt!!!!

Bé, anem amb la recepta i comprovareu que el que dic és veritat (això va per tots els que em dieu que sempre dic que les receptes són fàcils i després no sabeu com posar-vos-hi, jajaja..)



He fet alguna petita variació per evitar unes quantes calories, us poso les dues versions.

Ingredients per a 6 persones:

200 gr. de formatge cremós tipus Philadelphia (jo he fet servit el "light")
1/2 vas de llet
1/2 vas de sucre ( jo l'he substituit per 2 cullerades d'Stevia granulada)
500 ml. de nata líquida
2 sobres de cuallada
una mica més de sucre per cremar (no intenteu cremar Stevia, només aconseguireu fer-la líquida)

Elaboració:

Preparar un motllo o les flameres amb el sucre cremat. Reservar.

Posar en un caçó al foc tots els ingredients i anar remenant fins que arrenqui el bull, retirar del foc i avocar-ho en el motllo.

Deixar a la nevera fins que qualli, jo l'he deixat tota la nit. 

Oi que és senzill ??!!



Us aconsello que dobleu les quantitats encara que sigueu sis a menjar, us quedarà més gruixut, farà un efecte de "flam de casa de tota la vida" i també us l'acabareu de tant bo que és!


Heu vist quin motllo més lluit que vaig comprar a l'Ikea?


Bé, espero que aquest el feu molts de vosaltres, no teniu excusa, ni tan sols cal saber cuinar!! 

Bones Postres!

Montse.

2 comentaris:

  1. quina bona pinta!!....per cert, vaig "intentar" fer el pastis de taronja i xoco i no em va pujar!!! soc un desastre.... :( estava boníssim però no va haver-hi manera, es va quedar petit.. algun consell? per cert el meu forn es elèctric..petons!!!

    Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marta, cada forn és un món; jo tinc un forn de convecció potser hauries de pujar la temperatura del teu i provar a veure que passa i sobretot no obrir mai el forn durant la cocció, almenys durant les primeres 3/4 parts del temps total.
      No se si et dono la sol.lució però m'agradarà saber com ha anat.
      Petons.
      Montse.

      Elimina

Gràcies per deixar el teu comentari, això és el que fa créixer aquest blog!!!